Monday, October 16, 2006

太遲

今朝噤早醒係因為發左個夢,個夢唔緊要﹐但係起左身之後, 我諗左好耐﹔都係起身寫日誌﹐希望你可以睇到。

選擇已經選左﹐你唔好問我點諗﹐因為我根本唔可以答你。我唔可以話你知其實都幾鍾意你﹐一路我都有好感﹐一路都好想向你身邊。我噤樣做好自私﹐因為我根本做唔到令你開心既野﹐有人愛你﹐我要迫自己為你而開心。不過﹐你問我點。。。。。 我真好想好同你講﹕“唔好揀佢﹐佢唔岩你。我啦﹗我又好﹐又鍾意你。。。。。”但係我講唔出﹐因為太遲。

我始終都係好自卑﹐更加傳統﹐如果係女仔講先﹐個男仔唔真惜。

一路上﹐好多人在身邊走過﹐但係望一望自己條路﹐又係噤寂寞﹐又係一個人。

"途人搖頭望我﹐為何常常獨個﹐對那遠遠星空唱歌﹐但是寂寞是我﹐雲兒才明白我
﹐銀河繁星照亮我。。。。。"

如果再比你揀﹐你揀我嗎﹖你等我嗎﹖

No comments: