Monday, February 25, 2008

世界再大﹐困難再大﹐我也不怕。。。

爸﹐媽﹐


知道你日日也問我開不開心﹐不用擔心我。已經大個了。開始懂得如何承受stress...


世界再困難﹐困難再大﹐我也有我天上爸爸替我擋。你們愛我﹐而天父愛你們愛我﹐也愛我愛你們﹐哈哈哈﹗ 你知不知道我在想哪﹖我只希望你們也可以與我一起分享這一份愛﹗﹗﹗﹗﹗


Don't worry about me. I am handling myself good. Trying to have better life, start from 2008!!!


Love you, Mom and Dad!


Love,
Percy
PS: the picture shows one way I "de-stress" myself.

(Don't worry, this is not my desk. My Desk is supposed even worse--> with REAL RATS!!! )

No comments: