Tuesday, August 01, 2006

Cantonese is that hard to learn?



有一次,行街時有人甘講:“我想要檸死”
(其實系 “我想要檸水”)

又有一次,我聽到有人甘講:“阿姐同KENNETH 去買底衫褲”。
(其實系 “阿姐同KENNETH去買洗手盤”)

點解D人成日講野要有D 甘既懶音?有時我都去學下D人講唔正既音。

SEE 你明唔明?


"我斤日要同大家趕一頸事:我地中角人要自強,唔好弊人題四。
唔好因爲小小事驟發皮四,禁系好失例架。
凡事掀虛,凡事忍得座忍。
遊其是系蟹D 愛各人免錢,好貴吵架。
好縷是未去忍貝冬擰死羅!!!
總之,日日都禁開新,皮氣抓無架喇!!!"

你講唔講到個D正音呢?

我細細個就成日學D正音需然我D音都有小小唔岩。。。但系我成日提自己,香港廣東音系好深,要慢漫學。你話呢?勞力喇,朋友!!!!

No comments: