Saturday, September 22, 2007

阿凱﹐唔知點解我要對你咁好。。。

好多人問我你做乜成日提鄒凱光呀﹖
其實我都唔知﹐佢又唔係我對軟硬既feeling,但係我真係好想知多D關於阿凱 (唔知點解我鍾意叫佢阿凱而唔係阿光﹖﹖﹖﹖)愈知道多D佢既野﹐我愈覺得佢掂﹗﹗

Matt 俾人既feeling 係好咸濕﹐好麻甩﹔但係我completely 唔同意。佢只係做佢生存在娛樂圈的角式﹐只要用心去睇佢既BLOG﹐佢既書。。。你就發覺佢係一個好討人歡心既人。

我唔介意D人笑我欣賞阿凱﹐但我好介意D人用“咁既人”
我唔怕俾人知道我欣賞佢﹐但我好介意D人又唔識佢又話佢唔掂﹗

No comments: