Tuesday, July 04, 2006

暴肥一個我

今日我又食了很東西, 因爲老細剛剛由東洋徊來。有貝,尤魚, ETC。

食得多,真是好TIRED。。。
食得多,好胖。 又開始擔心自己身體, 又好肉酸!!!

又開始好憎自己,不明白爲何自己水腫?食得健康,END UP 仲肥D,初初以爲自己暴肥, 點知是有病。。。有好多東西不明白。。。

身邊朋友常常說我很好,但是爲何我是一個人?我都想有一個明白我的人。我真的不想一個人。好SCARED。。。

好多時候真是無聊,我好多時都好悶。

(didn’t mean to have wrong word, I can’t find the right one from the program within my limited knowledge, Sorry)

1 comment:

Anonymous said...

You're an awesome person and like everyone else you definitely deserve to have someone who cares about you. Finding that person can be really difficult and that's why it's worth waiting for. Plus, I'm sure you'd much rather wait to meet that one person than to have by your side someone that means less to you or that doesn't understand you.