Tuesday, July 25, 2006

一日,一日,又一日

一日, 我決定執包服,離開令我無氣既地方,去到我想去既空間。
一日, 我發覚唔鍾意,但係決定既暫時改唔度,可以做得セ野??
一日, 我同一個人話以後同生共苦,盡我所能,與他用“真”對待大家。
一日, 我向電話度聽到他話他要對我好真甘坦白,他有第二個人對他真。
一日, 我決定從新做人,勇敢面對前面衝來既毎一日。
一日, 我唔想再對人好,嘗試過,但過唔到自己個関,始終要做返被人蝦既人。
一日, 我好唔開心被人鬧,被人蝦時,有朋友行出來保護我,照顧我。
一日, 原來我既毎一歩都計劃好, DEPEND ON 我選擇用乜野心態去睇。
今日, 我依然要過!!
小妹,努カ!唔知做乜唔緊要,一定要開心甘過!過得値得,過得精彩!!!!!

No comments: