Thursday, July 20, 2006

朋友發脾氣, 我可以点?

我有時都幾無奈。又唔知自己做錯D乜野。

我有一個朋友同我幾FRIEND,AT LEAST 我覺得幾熟幾好傾,而他好關心我同我FAMILY。作爲一個朋友,知道他唔開心,好自然問下他發生乜野事。往往就比他鬧到狗血淋頭,真係好難受。
其他人問他怎様?我唔知米答“唔知咼, OK卦?” 就係甘俾人鬧,他覚我代他答,都唔係?!做乜發脾氣? 成日向我發脾氣,係米唔想做FRIEND先?我覚得好可惜,好委屈。真係好想喊!!!!!!!




望住個天,一笑就算。米少D contact loh...唔係可以点 ,你教我。。。。。。

大家都有唔開心時,唔開心米講出來呀!唔鍾意米出聲,唔係個個頂得住脾氣,呢未野。。。。。

No comments: